گروه موزیک امیر شهریار | گروه موزیک واجرای موزیک و دی جی

گروه موزیک واجرای موزیک و دی جی ارکستر گروه موزیک خال تور موزیک شهریار امیر شهریار سابق

گروه موزیک امیر شهریار | گروه موزیک واجرای موزیک و دی جی

گروه موزیک واجرای موزیک و دی جی ارکستر گروه موزیک خال تور موزیک شهریار امیر شهریار سابق

رزومه و زندگی نامه مهدی شهبازی خواننده و نوازنده گیتار

رزومه مهدی شهبازی 

خواننده و نوازنده گیتار پاپ 

زندگی نامه :

مهدی شهبازیدر 5 اردیبهشت ماه 1365 در شهر نهاوند متولد شد و از 10 سالگی به تهران آمد و فعالیت هنری خود را بصورت حرفه ای از سال 1381  در رشته ی نوازندگی، خوانندگی وآهنگسازی آغاز کرد همچنین مهدی فرزند اول خانواده بوده و 2 برادر کوچکتر از خود نیز دارد .

تحصیلات :

تحصیلات دانشگاهی وی در ابتدا مربوط به موسیقی نبود و مهدنسی برق رادر سال 1384 ازدانشگاه آزاد اسلامی دریافت کردولی بعدها به علت علاقه ی شدیدی که به رشته ی موسیقی داشتدر دانشکده کنسرت آتوار موسیقی ادامه تحصیل داد .

موسیقی :

وی نوازندگی را از 12 سالگی با فراگیری ساز سنتور آغاز کرد و بعدها به موسیقی پاپ  علاقه ویژه ای پیدا کرد  به همبن منظور به فراگیری گیتار پرداختوساز گیتار را به عنوان ساز تخصصی خود انتخاب نمود ، مهدی از 22 سالگی تا کنون به یادگیری ، تحقیق و تدریس در سبک های مختلف نوازندگی گیتار پرداخته است .

آهنگسازی:

 استعداد ویدر آهنگسازی همزمان با تحقیق و تدریس گیتار در رشته های پاپ و فلامینکو به چشم میخورد و اولین بار با آهنگسازی قطعه ی پری دریایی نشان داد که می تواند در این زمینه نیز موفق باشد و بعدها این آهنگ را به عنوان اولین کار رسمی خود به بازار موسیقی عرضه کرد .

پس از چند سال وقفه به علت پاره ای از مشکلات ، فعالیت خود را به طور جدی و مستمر از سال 1385 از سر گرفت و با نوازندگی و آهنگسازی برای خوانندگان پاپ دوباره به عرصه موسیقی بازگشت و با تشویق اطرافیان خود تصمیم به خوانندگی در سبک پاپ گرفت .

مهدی شهبازی بعد از آلبوم گل اطلسی کهدر سال 1383 به صورت غیر رسمی و اینترنتیوارد بازار موسیقی شد موفق به ساخت و اجرای 6 تک آهنگ اینبار به صورت رسمی با همکاری هنرمندانی چون :
حمید نصراللهی ، بهروز علیاری ، مریم اسدی ، ناصر زینعلی ، فربد فروغی ، علی آریا ، سعید شمس ، آرش پاکزاد ، میلاد باران ، پوریا متابیان گردید .

آلبوم ها :

گل اطلسی 1381 ( بصورت غیر رسمی )

موزیک ویدئو :

موزیک ویدئو حالا که رفتی ( 1391 )

تک آهنگ ها :

1- پری دریایی ( 1383 )

2- آخر خط ( 1384 )

3- حالا که رفتی ( 1389 )

4- بهم رسیدیم ( 1392 )

5- وقتی که با توام ( 1393 )

ارتباط با مهدی شهبازی از طریق :

ایمیل :   mehdiishahbazii@gmail.com

فیسبوک شخصی : www.facebook.com/mehdiishahbazii

فن پیج :  www.facebook.com/m.shahbazii

اینستگرام : mehdi_shahbazi